Як отримати повторне свідоцтво про народження в Узбекистану?
Отримати повторне свідоцтво в Узбекистану(Ташкент, Наманган, Самарканд, Андижан) можуть громадяни, стосовно яких була складено актовий запис або за дорученням. Повторні свідоцтва в Узбекистану видатися в Центрі Обслуговування Населення Республіки Узбекистан, за місцем зберігання архіву з актового запису про цивільний стан.
Які документи органів ЗАГС можна повторно отримати в Узбекистану?
Ви можете отримати або відновить дублікати свідоцтв або довідок, виданих органом реєстрації актів цивільного стану (РАЦС):
- свідоцтво про народження;
- свідоцтво про шлюб;
- свідоцтво про розірвання шлюбу;
- свідоцтво про зміну імені, прізвища
- свідоцтво про смерть;
- довідка про дошлюбне прізвище, про зміну прізвища.
Скільки коштує послуга оформлення дублікатів свідоцтв:
Дублікат свідоцтва з Узбекистану | Терміновість | Вартість |
---|---|---|
Документи органів РАЦС (Ташкент) | 20 робочих днів | 150 євро |
Документи органів РАЦС (Узбекистан) | 20 робочих днів | 200 євро |
Як проставити печатку Апостиль в Узбекистану?
Для більш детальної інформації переходьте на сторінку Апостиль в Узбекистану.
Як відновити свідоцтво про народження, якщо ЗАГС розташований в іншій країні?
Для відновлення або повторного отримання документів з інших країн переходьте на сторінку Дублікати свідоцтв за кордоном.
Варто згадати, що оформлення дублікатів свідоцтв про народження, про шлюб – доволі довга процедура. Звернувшись в нашу компанію, ви можете бути впевнені, що ваше свідоцтво буде на руках. Наша команда оформляє пакет потрібних, для видачі свідоцтв, документів, інформує вас в ході процесу і виконує всю роботу в терміни!
Поважайте Ваш час – звертайтеся в компанію ЮСТ Груп і будьте впевнені у кваліфікованому вирішенні та консультації Ваших питань.
Телефонуйте – 044-222-59-73.
Юридична компанія ЮСТ груп так само надає послуги в проставленні штампу апостиль на документи будь-якого типу як в Україні, так і за кордоном. А для країн, які не входять до перелік країн Гаазької Конвенції оформляємо Консульську Легалізацію документів